Tato kampaň volně navazuje na snahu o snížení nemocnosti ve společnosti a je její druhou částí. První část byla distribuce vitamínových balíčků na podzim.

Tato fáze bude spojená i s drobnou  propagací firemní filosofie. Každý týden vybereme jedno z hesel firemní filosofie a při pátečním obědě se o tomto hesle nezávazně pobavíme a prodiskutujeme, co toto heslo pro každého z nás znamená.

 

Heslo pro tento týden je jedna z Nitto hodnot: „Mějme pevné přesvědčení a nezlomné odhodlání dosáhnout úspěchu“.

Teď to nejdůležitější: průběžně (asi obden, podle zájmu) budeme doplňovat ovoce v malé a velké jídelně, tak abychom se mohli „dopovat“ vitamíny.

 

Tuto kampaň jsme připravovali v době, kdy nikdo z nás nevěděl nic o korona viru, ale berme ho jako jednu z forem chřipky, tak se společně pojďme postavit i této nákaze.

Jako součást kampaně a ke zvýšení hygienické úrovně ve firmě, jsme udělali následující kroky: veškeré výdejníky mýdla jsou naplněny antibakteriálním mýdlem, u vstupu do budovy a na dalších všem přístupných místech ve společnosti  jsou nachystány desinfekční přípravky na ruce, na vrátnici je každému měřena teplota.

Prosíme všechny , aby opravdu dodržovali zvýšené hygienické standardy.

Děláme to sami pro sebe.