Bojujeme proti nachlazení – Společně jako jedno Nitto – posilme se proti chřipkovým onemocněním

Zhruba před půl rokem jsme spustili kampaň bojující proti zvýšené nemocnosti našich zaměstnanců. Nyní na počátku období výskytu respiračních a chřipkových onemocnění tuto kampaň uvádíme znovu s cílem snížení procentního podílu nemocnosti v naší společnosti.

Kampaň bude rozdělena na tři části. První, která právě probíhá, je distribuce vitamínových balíčků. Letos jsme připravili balíček obsahující osm produktů zaměřujících se na posílení imunity a oproti jiným rokům jsme tuto část doplnili o možnost očkování proti chřipce. Zaměstnanci, kteří budou mít o toto očkování zájem, se budou moci dostavit v měsíci říjnu do ordinace naší závodní lékařky, která má tyto vakcíny pro nás nachystané.

Protože nikdo není schopen v současné době rozeznat počáteční příznaky chřipky od příznaků nemoci covid-19, doporučuje zejména náš management tento krok podniknout, abychom mohli vyloučit alespoň chřipku z našich obav. Je to jediná dostupná prevence, proč tedy nevyužít této možnosti.

Třetí volně navazující částí, která podporuje snahu o snížení nemocnosti ve společnosti, je distribuce vitamínů – tedy čerstvého sezónního ovoce. Každý týden (dle zájmu) budeme doplňovat ovoce, tak aby všichni přítomní zaměstnanci mohli „dopovat“ vitamíny.

Tuto kampaň jsme připravovali v době, kdy nikdo z nás nevěděl nic o korona viru, ale berme ho jako jednu z forem chřipky, tak se společně pojďme postavit i této nákaze a bude spojená i s drobnou  propagací firemní filosofie.

Každý týden vybereme jedno z hesel firemní filosofie a při pátečním obědě se o tomto hesle nezávazně pobavíme a prodiskutujeme, co toto heslo pro každého z nás znamená.

Heslo pro tento týden je jedna z Nitto hodnot: „Nevyhýbejme se změnám. Raději transformujme neustále sami sebe“.

Teď to nejdůležitější:

Jako součást kampaně a ke zvýšení hygienické úrovně ve firmě, prosím, nezapomeňte dodržovat i zvýšené hygienické standardy.

Děláme to sami pro sebe.