Oznámení zaměstnancům NCZ ze dne 8.4.2020

Vážení kolegové,

dovolte mi Vás informovat o nových opatřeních souvisejících s probíhající krizí. Po těžkém rozhodování, a s minimem relevantních informací od našich zákazníků, jsme byli nuceni přijmout následující opatření:

  • Od 14.4.2020 do 17.4.2020 přistupujeme k využití možnosti tzv. Kurzarbeitu. Jedná se o 4 pracovní dny, za které náleží zaměstnanci mzda ve výši 60% z průměrného výdělku, ale nebude pro zaměstnavatele vykonávat práci – zůstává doma. Toto opatření se týká všech zaměstnanců ve výrobě (BC), kromě výjimek, kteří budou informováni jednotlivě a požádáni, aby zajistili nejnutnější chod. U zaměstnanců THP (WC) rozhodnutí zůstává na manažerovi oddělení.
  • Rozhodnutí o přesunu celozávodní dovolené. Letní termín celozávodní dovolené v létě je zrušen kompletně. Po přesunutí prvního týdne, jsme byli nuceni přesunout i týden druhý. Nově je termín celozávodní dovolené stanoven na datum 4.-7.5.2020 (4 dny).

Pro vysvětlení: Vybrali jsme týden, ve kterém jsou pouze 4 pracovní dny, tak aby ještě jeden den zůstal na rozhodnutí zaměstnance. Celkově tedy každému zaměstnanci zůstalo minimálně 13 dní dovolené k vlastnímu výběru. Více informací během informačních setkání se zaměstnanci dne 8.4.2020. Pokud by bylo cokoliv nejasného, zvláště pro zaměstnance nepřítomné 8.4.2020 v práci, neváhejte kontaktovat HR oddělení. Rádi zodpovíme jakékoliv dotazy.

Opět doufám, že tato opatření budou už konečná, a podaří se nám spustit zpět výrobu v plném rozsahu. Vezměte prosím na vědomí, že pro vedení společnosti jsou teď na stole dvě priority:

  • Ochrana zdraví nás všech
  • Udržení pracovního místa pro každého z nás

 

Vše ostatní je podružné a věřte, že ti co v práci jsou, ať už fyzicky nebo z home office, pracují na krizových plánech přesně s tímto zadáním.

 

Děkuji za pochopení.

 

Richard Rettegy

HR, GA & Communication Manager